Majitelem e-shopu bester.cz je:
KARBA B.KARCZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
ul. Fabryczna 14
53-609 Wrocław
NIP: 8942993809
REGON: 021206188
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocław-Fabryczna
Numer KRS: 0000351030
Obsah
I Definice
II Podmínky užívání obchodu
III Příjem a realizace objednávek
IV Platby
V Dodací podmínky a dodací lhůta
VI Záruční podmínky a reklamace
VII Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží.
VIII Registrace, uzavírání a ukončování smluv o poskytování elektronických služeb
IX Ochrana osobních údajů
X Závěrečné ustanovení
I Definice
1. Prodejce - Majitel e-shopu bester.cz
2. Kupující - každá fyzická osoba plně způsobilá k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům.
3. Podnikatel – Kupující provozující živnost
4. Spotřebitel - Kupující, který je fyzickou osobou činící právní úkon, který přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.
5. Obchod - e-shop bester.cz dostupný na https://bester.cz
6. Řád - tento Řád pro poskytování elektronických služeb,
7. „Můj účet“ – služba dostupná registrovaným Kupujícím po zadání jejich e-mailové adresy a hesla, umožňující mj. objednávání zboží, sledování stavu objednávky, změna a oprava osobních údajů atd.
II Podmínky užívání obchodu
1. Aby mohl Kupující používat Obchod, musí mít:
a. Internetový prohlížeč: Internet Explorer verze ne starší než 7.0 nebo Mozilla FireFox verze ne starší než 3.0 nebo Chrome (všechny verze) nebo Opera verze ne starší než 2,
b. Java Script povolen,
c. Aktivní e-mailová adresa.
2. Podmínkou nákupu v Obchodě je přečíst si a přijmout všechna ustanovení těchto Pravidel.
III Příjem a realizace objednávek
1. Objednávky v e-shopu Karba lze provádět 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
2. Objednávky jsou zpracovávány od pondělí do pátku od 8:30 do 16:30.
3. Pro dokončení objednávky musíte:
- vložte produkt / produkty do košíku stisknutím ikony košíku a zadáním požadovaného množství,
- po přechodu do košíku (nebo stisknutím košíku v pravém horním rohu obchodu) nastavte formu doručení a platby,
-poté zadejte své fakturační údaje nebo se přihlaste,
- poté potvrďte objednávku,
- po potvrzení se zobrazí stránka s informacemi o objednávce a zároveň bude zaslán e-mail s potvrzením objednávky v e-shopu bester.cz
4. Do 24 hodin od zadání objednávky, v pracovní dny pondělí až pátek, budou zaslány informace o stavu a realizaci objednávky. Tato informace je zároveň potvrzením o uzavření kupní smlouvy.
IV Platby
1. Dobírka – jedná se o platbu kurýrovi při převzetí zásilky. Balíčky na dobírku zasíláme kurýrem
2. Převodem předem – potvrzení objednávky obsahuje číslo účtu, na který má být částka z objednávky uhrazena. Platba by měla být provedena až po potvrzení dostupnosti zboží. Na výslovnou žádost Zákazníka je faktura PRO FORMA zaslána e-mailem nebo faxem.
3. Rychlé online platby, kreditní/debetní karta, převod předem v systému BLIK - po provedení takového převodu obdrží pracovník e-shopu Karba okamžitou informaci o provedeném převodu Zákazníkem.
Subjektem poskytujícím online platební služby v oblasti plateb kartou je Blue Media S.A.
Platební karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
V Dodací podmínky a dodací lhůta
1. Objednané zboží je zasíláno kurýrem nebo Paczkomaty InPost:
- Cena dopravy závisí na rozměrech a váze balíku, platná cena dopravy je kalkulována a viditelná v košíku po přidání produktu do něj.
Cena dopravy se může změnit u velkorozměrových zásilek nebo u zásilek nad 20 kg (doručení velkorozměrového zboží kurýrem nebo na paletě)
Aktuální ceny dopravy naleznete vždy v košíku při zadávání objednávky.
2. Objednané zboží je možné vyzvednout na prodejní kanceláři e-shopu Karba od pondělí do pátku od 9:00 do 15:00 po předchozí informaci pracovníka prodejny o dostupnosti zboží.
Objednané zboží je možné vyzvednout na ulici Fabryczna 14 ve Vratislavi. Nad vstupní branou obchodní kanceláře je instalováno velké logo společnosti KARBA, která je majitelem e-shopu Karba.
3. Doba dodání objednaného zboží je závislá na dostupnosti jednotlivých produktů ve skladu e-shopu Karba. Pokud je zboží skladem, bude objednávka odeslána ještě tentýž den, pokud byla zvolena možnost dobírka nebo byla potvrzena platba za objednávku.
4. Doba plnění objednávky se může prodloužit na 2 týdny. Pokud výrobce nebo distributor nemá zboží objednané Zákazníkem, je termín dodání stanoven individuálně.
5. Zboží je dodáváno pouze v rámci Evropské unie.
VI Záruční podmínky, reklamace a záruka
1. Garantem u všech produktů prodávaných v e-shopu Bester je výrobce nebo distributor značky Bester. Záruční doba je 2 roky.
2. Prodávající odpovídá v rámci záruky v případě zjištění fyzické vady do dvou let ode dne dodání Produktu Spotřebiteli. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Výrobku bez vad zaniká uplynutím jednoho roku ode dne zjištění vady, v případě Objednávky Spotřebitelem však promlčecí doba nesmí skončit před uplynutím období podle věty první.
3. Případné dotazy související s realizací záruky a záruky zasílejte na e-mail info@bester.cz
4. Každá reklamace je posuzována individuálně, proto před provedením jakýchkoli úkonů souvisejících s opravou nebo zasláním zpět vadného výrobku kontaktujte pracovníka e-shopu Bester na adrese info@bester.cz
Reklamace je posuzována do 14 dnů.
5. Kupující by měl při převzetí zásilky zkontrolovat její obsah a zda obal, plomby a bezpečnostní pásky nebyly poškozeny přepravou. V případě hrubého poškození obalu a zajišťovacích pásek, které může svědčit o poškození obsahu zásilky, zásilku nepřevzít a za přítomnosti doručující osoby sepsat škodní protokol.
6. Prodávající vrátí platbu pomocí stejných platebních metod, které byly použity Spotřebitelem při původní transakci, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným řešením. Spotřebiteli v žádném případě nebudou v souvislosti s tímto vrácením účtovány žádné poplatky . V případě platby platební kartou bude vrácení peněz provedeno přímo na kartu Kupujícího.
VIII Registrace, uzavírání a ukončování smluv o poskytování elektronických služeb
1. Registrace je bezplatná a dobrovolná. Po registraci je kupujícímu vytvořen individuální „Můj účet“.
2. Kupující může v Obchodě nakupovat i bez registrace, v tomto případě však rezignuje na vytváření „Můj účet“ a k němu přiřazené funkcionality, tedy zadávání a zapamatování adresních údajů nebo sledování stavu objednávky.
3. Pro registraci musí kupující vyplnit registrační formulář uvedením e-mailové adresy a hesla.
4. Po registraci bude na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím zaslán aktivační odkaz. Kliknutím na aktivační odkaz ukončíte proces registrace Kupujícího a potvrdíte správnost údajů uvedených v registračním formuláři.
5. Prodávající může odmítnout registraci kupujícího v případech uvedených v odst 10.
6. Uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb se rovná předložení následujících prohlášení:
a. Začínám využívat služby dobrovolně,
b. mám plnou způsobilost k právním úkonům,
c. údaje uvedené v registračním formuláři jsou pravdivé a nezasahují do práv třetích osob,
d. Souhlasím s uzavřením smlouvy elektronickými prostředky,
7. Kupující může smlouvu o poskytování elektronických služeb kdykoli vypovědět.
8. Prodávající může smlouvu o poskytování elektronických služeb vypovědět, pokud kupující
nevykazoval aktivitu v Obchodě, zejména nezadal objednávku nebo se nepřihlásil do „Můj účet“ do 4 měsíců od poslední aktivity.
9. Ukončení smlouvy kteroukoli stranou, jakož i její ukončení na základě vzájemného souhlasu, se rovná zablokování přístupu kupujícího ke službě „Můj účet“ a jeho odstranění.
10. Prodávající může smlouvu o poskytování elektronických služeb vypovědět, pokud:
a. účel registrace nebo způsob využívání služeb je zjevně v rozporu s pravidly a účelem obchodu,
b. činnost kupujícího je v rozporu s platnými mravními normami, vyzývá k násilí nebo páchání trestného činu a dále pokud porušuje práva třetích osob,
c. obdržel oficiální oznámení o protiprávnosti poskytnutých údajů nebo souvisejících činností,
d. získal spolehlivé informace o protiprávní povaze poskytnutých údajů nebo souvisejících činností a dříve upozornil Uživatele na úmysl zabránit přístupu ke službě „Můj účet“
e. Kupující je oprávněn zasílat nevyžádané obchodní informace,
f. Kupující hrubě nebo soustavně porušuje ustanovení Pravidel,
g. Adresní údaje poskytnuté Uživatelem vzbuzují objektivně oprávněné pochybnosti o jejich správnosti či pravdivosti, přičemž tyto pochybnosti nebylo možné odstranit telefonicky ani e-mailem.
11. Objektivně odůvodněné pochybnosti uvedené v odst. 1 písm. 10 bodem g. je třeba rozumět zejména uvedení neexistujícího města, uvedení názvu neexistující ulice v daném městě, uvedení fiktivních údajů jako jména příjemce (např. pohádkové postavy)
12. Prohlášení o odstoupení od smlouvy o poskytování elektronických služeb podané prodávajícím bude zasláno na e-mailovou adresu uvedenou v „Můj účet“. Ukončením smlouvy o poskytování elektronických služeb dochází k trvalému smazání „Můj účet“ a údajů v něm obsažených Kupujícím. Prohlášení o ukončení smlouvy o poskytování elektronických služeb podané Kupujícím je možné podat zasláním jeho obsahu na e-mailovou adresu uvedenou pro kontakt v samostatné záložce webových stránek Obchodu nebo odstraněním „Můj účet“.
13. Pokud výpověď učinil Prodávající, je opětovná registrace možná po získání souhlasu Prodávajícího.
14. Výpověď nebo výpověď se souhlasem smluvních stran smlouvy o poskytování elektronických služeb nemá vliv na plnění již uzavřených kupních smluv, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
15. Doba ukončení smlouvy v případech uvedených v odst. 1 písm. 8 a 10 je 14 dní.
IX Ochrana osobních údajů
Správcem Vašich osobních údajů je KARBA B.Karczewski i Wspólnicy Sp.J. se sídlem ve Vratislavi ul. Fabryczna 14, prostřednictvím e-mailové adresy: info@bester.cz
V záležitostech souvisejících s vašimi údaji se prosím obraťte na pověřence pro ochranu osobních údajů, e-mail: rodo@karba.com.pl.
Údaje budou zpracovávány za účelem uzavření kupní smlouvy, stavu plnění objednávky, expedice zboží a zasílání newsletteru.
Údaje mohou být zpřístupněny kurýrním společnostem DPD a Inpost za účelem řádné realizace služeb uvedených v předpisech, zejména přepravy objednaného zboží. Údaje mohou být také zpřístupněny webu srovnávače cen Ceneo za účelem získání názorů na objednané zboží.
Údaje budou uchovávány po dobu trvání smlouvy.
Máte právo na přístup ke svým osobním údajům, na jejich opravu, výmaz, právo požadovat omezení zpracování.
Máte právo vznést námitku proti dalšímu zpracování, a pokud souhlasíte se zpracováním údajů, odvolat jej. Uplatněním práva na odvolání souhlasu není dotčeno zpracování, které probíhalo do odvolání souhlasu.
Máte také právo na přenositelnost údajů. (zejména historii transakcí)
Máte také právo na výmaz všech osobních údajů zasláním e-mailu na adresu rodo@karba.com.pl
Máte právo podat stížnost u dozorového úřadu PUODO se sídlem ve Varšavě na ul. 2 sazby
X Závěrečné ustanovení
1. KARBA B.Karczewski i Wspólnicy Spółka Jawna si vyhrazuje právo na změny barev, designu, rozměrů, cen a funkcí prezentovaných produktů, avšak zavedené změny nemají vliv na již uzavřené kupní smlouvy. Údaje o produktu v okamžiku zadávání objednávky kupujícím jsou pro prodávajícího i kupujícího závazné. V případě změn mezi zadáním objednávky a jejím přijetím prodávajícím bude kupující neprodleně informován a může se rozhodnout pro nákup za změněných podmínek nebo zrušení objednávky.
2. Informace o produktech spolu s cenou uvedenou na webových stránkách Obchodu nepředstavují nabídku ve smyslu čl. 66 odst. 1 zákona ze dne 23. dubna 1964, občanský zákoník (Sbírka zákonů z roku 1964, č. 16, položka 93, ve znění pozdějších předpisů; dále: občanský zákoník). Informace o produktech spolu s cenou uvedenou na webových stránkách Obchodu představují pouze výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu čl. 71 občanského zákoníku.
3. Nepodaří-li se dosáhnout smírné dohody, bude k řešení sporu příslušný soud podle sídla prodávajícího. Předchozí věta se nevztahuje na spory, jejichž účastníkem je Spotřebitel.
4. V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 Vás informujeme, že platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli je dostupná na adrese http://ec.europa. eu/spotřebitelé/odr a podnikatelé na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR je webová stránka s komplexním servisním místem pro spotřebitele a podnikatele usilující o mimosoudní řešení sporu ze smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.
5. Poskytovatel služeb vyrozumí registrované Zákazníky o každé změně Pravidel e-mailem s právem ukončit smlouvu do 14 dnů. Změny Řádu nabývají účinnosti uplynutím výpovědní lhůty. Pro objednávky podané před účinností změn Pravidel platí ustanovení Pravidel ve znění platném v době zadání objednávky.